Sinust

Kõige rohkem kasu minu professionaalsetest oskustest saab business-to-business-ettevõte, eriti kui on ekspordile suundunud või rahvusvahelise tegevusega. Või reklaamibüroo, kellel on selliseid kliente.

Kas mõni neist väiteist iseloomustab sinu esindatud ettevõtet?


  • Praegused turundusmaterjalid keskenduvad sellele, mida ettevõte teeb, oskab või valmistab rohkem kui sellele, milleks oleks kliendile kasulikum sinu käest osta kui konkurendi käest. Materjali sisus domineerib sõna "me" sõna "sina" asemel.
  • Turundusmaterjale toodetakse tihti reaktsiooniks olukordadele, millest leiate ennast, selle asemel, et need jälgiksid läbi mõeldud strateegiat või süsteemi.
  • Soovid, et su turunduseelarve tootlikkus oleks parem.
  • Sul on piiratud turunduseelarve, aga vaatamata sellele tuleb sul teatud eesmärgid iga kvartal või aasta saavutada.
  • Majanduslik olukord on vähendanut müüki, ja sa ei ole kindel, kuidas su ettevõtte turundussõnumeid tõhustada, et turuosa või sissetulekuid konkurentidele mitte kaotada.

Oma poolt olen mitmeid firmasid antud situatsioonides abistanud. Klientide hulgas on esindatud tselluloosi- ja paberitööstus, puidutööstus, teras- ja masinaehitustööstus, elektroonikatööstus, informatsioonitehnoloogia, pangandus ja kindlustus, meedia, mitmed teenindusettevõtted...

Mida on meievahelise koostöö puhul oodata?


Muidugi on igal ettevõttel individuaalsed vajadused. Teisest küljest aga on mu üle 20-aastase karjääri vältel erinevates ärivaldkondades teatud sarnasusi ilmnenud, et mitte öelda reeglipärasusi. Kombineerides mu laialdast kogemust sinu oma äri ja ettevõtte eripärasuste tundmisega leiame koos parima lahenduse su probleemidele.

Kas see töötab ka?


Töötab küll, kui oleme mõningatest põhilistest asjadest ühel meelel:

  • Mängime avatud kaartidega. Minul on vaja täpseid, ilustamatuid fakte pakkumaks realistseid lahendusi. Mul on hulgalt küsimusi, millele on vaja jõhkralt ausaid vastuseid. Ainult läbi selle on mul võimalik täielikult aru saada, kus oleme ja kuidas turunussõnum nii formuleerida, et see ka tegelikkuses viib edasi soovitud eesmärgini.
  • Projektil on teiepoolses töörühmas sajaprotsendiline toetus. Kui eesmärk on luua sõnumeid, millega sinu firmale edu tuua, see ei ole õige aeg firmasiseste vaidluste jaoks.
  • Kõige paremini töötab tiim, kui liikmeid on kõige rohkem umbes pool tosinad. Nagu ameeriklased ütlevad: "Komiteed ei suuda midagi luua, ainult kritiseerida". Tiimil tuleb lisaks olla otsustusvõimekust ja piisavad volitused. Kui iga asja kohta tuleb "ülevalt" luba või arvamust küsida, viib see liiga palju aega.
  • Kogu tiim läheneb probleemi lahendusele avatud meelega. "Niiviisi on meil alati tehtud" taha jääbki asi toppama.
  • Me kõik tahame projekti lõpuni viia. Kui tiimiliikmed vahetuvad või olukord turul muutub, reageerime kiiresti ja sihikindlalt, et projekti rööbastel hoida. Pooleli jäetud töö on raha ja aja raiskamine.