Eduka B2B-turunduse aluseks on kolm lihtsat küsimust

Turunduse, eriti B2B-turunduse, plaanimine võtab tihti liiga palju aega ja tundub üleliigselt keeruline, sest plaani aluseks esitatakse liiga keerulisi küsimusi. Tohutu hulk parameetreid tuleb arvesse võtta, enne kui on võimalik endale edu tekitada.

Aga miks teha oma elu nii raskeks?

Edukas B2B-turundus vajab ainult kolme lihtsat algküsimust:

  1. Kes peaks mida tegema pärast seda, et nad on meie turundussõnumiga tutvunud?
  2. Miks peaksid nad teisiti tegema kui siiamaani?
  3. Kuidas saan tõendada, et muutus on neile kasuks?

Võta vastused neile küsimustele aluseks ja lähe sealt edasi. Mida need praktikas tähendavad? Mida tuleb teha, et vastustes kajastuvad soovid saaks täidetud? Selle harjutuse lõpuks teadki juba üsna palju sellest, kuhu oma panused suunata ja kuidas turundussõnumit formuleerida.

Kui vajad abi, eriti rahvusvahelistele turgudele pürgides, võta ühendust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar